I fell down while wearing a 15cm high heel in 2012. Ensuing this, I started to have spinal and cervical problems. I was not able to lift up even a 2kg object. I went for MRI and made an appointment with a doctor in Singapore for a procedure/injection.

      I’ve suffered greatly over the last 2 years. I had to be assisted by a maid while changing clothes as I was not able to stretch my hands to the back.

      My husband objected to the idea of injection and the appointment in Singapore in Sept 2014. Instead, he brought me to attend the Aug 2014 7-day PaidaLajin workshop in Malaysia.

     \ 

       Clearly, I am healed after PaidaLajin!In a standing position, I am now able to bend down with hands touching the floor as compared to reaching only knee level on 1st day. Now I can touch the floor! Due to the previous fall, I used to walk (with my left foot) a little ‘slanting’. But now, I am able to walk straight and put on the clothes myself without any assistance. My body feelslight and fresh.

      \

       Many thanks to teacher Liu Ying, Mr. Zhou Ping, Madam Chuah, Madam Sim Gek Hiyn and Mr. Chin Kim Wah.

       \ 

       I am very happy because Ican sleep better now. In the past 2 years I sometimes had to take sleeping pills to get to sleep. Currently, I can bend with hands touching the floor, and my hands can stretch and reach to the back, I can now walk with my ‘feet’ straight.
 

             \
 

         I hereby acknowledge and believe that PaidaLajin can heal diseases.
 

        Once again, many thanks!

         ML Yap, Jakarta, Indonesia

       (印尼文)

      Pada tahun 2012, saya jatuh dikeranakan pakai sepak high heel 15cm, akhirnya tulang punggang and tulang leher problem.

      Tidak bias angkat barang yang beratnya 2kg. Sudah MRI and sudah appointment doktor Singapura untuk di injek di suntik di bulan September 2014.

     Selama 2 tahun sangat menderita tidak bisa pakai baju sendiri, kerana tangan tidak bias ke belakang.

      Pakai baju harus di bantu oleh pembantu/servant.

      Lalu suami saya tidak setuju jika saya di suntik di doctor Singapura pada September 2014 nanti. Akhirnya saya dibawa Paida Lajin selama 7 hari.

      Ternyata, setelah menjalani Paida Lajin saya SEMBUH!

      Tangan saya bisa menyentuh lantai dalam posisi saya berdiri dan bengkuk. Padahal awalnya, tangan saya hanya bisa pada titik lutut, tidak bisa sampai ke lantai. Sekarang, BISA!

      Lalu, kaki kiri saya yang bekas jatuh, sekarang bisa lurus, bisa jalan dengan lurus. Awalnya, telapak kaki kiri miring-miring.Dan, kaki ini saya sudah bisa pakai baju tanpa dibantu orang lain.

      Badan saya pun terasa segak and ringan.

      Many thanks to my teacher Liu Ying, Mr. Zhou Ping, Madam Chuah, Madam Sim Gek Hiyn dan Mr. Chin Kim Wah.

      Saya sangat happy kerana saya sudah bisa tidur dengan mudah. Awalnya saya tidur dengan ubat tidur selama 2 tahun (kadang-kadang).

      Sekarang, tangan saya bisa ke belakang, telapak kaki bisa jalan dengan lurus dan tangan bisa menyentuh lantai dalam posisi berdiri dan bengkuk.

      Saya mengakui dan percaya bahawa Paida Lajin bisa menyembuhkan penyakit.

      Sekali lagi many thanks.

      ML Yap, Jakarta, Indonesia

      8 Aug 2014